Associa’t

Actualment l’Associació té 7 persones inscrites com a associades i diverses persones que hi col·laboren activament.

Si tens interès en l’Associació, t’animem a que visitis l’entitat i algunes de les activitats que s’hi fan perquè puguis veure amb els teus ulls tot allò pel que treballem.

El procediment per fer-te soci o sòcia és posant-te en contacte amb nosaltres per mitjà del formulari que teniu a la pestanya contacte o al formulari que pots trobar més avall. Si esculls l’opció ‘Associar-me’ dins la casella ‘Estic interessat/interessada en’, contactarem amb tu per concertar una trobada

Fes-te voluntari/ària

Si estàs interessada o interessat en alguna de les activitats que duem a terme des de l’Associació, o bé tens interès en dur a terme altres activitats amb el suport de l’entitat, pots fer-te voluntari o voluntària.

El procediment per fer voluntariat a l’associació és posant-te en contacte amb nosaltres per mitjà del formulari que teniu a la pestanya contacte i al formulari que trobareu més avall. Si esculls l’opció ‘Voluntariat’ dins la casella ‘Estic interessat/interessada en’, contactarem amb tu per concertar una trobada amb les persones responsables de coordinar el voluntariat. La finalitat d’aquesta trobada és conèixer-nos i presentar-te l’entitat i les activitats que s’estan duent a terme amb voluntariat a l’entitat. Posteriorment, fem una valoració sobre l’activitat on cada persona voluntària pot encaixar millor i oferim a les voluntàries i voluntaris totes les opcions possibles segons la disponibilitat de la persona i les necessitats actuals de l’entitat.

Segons la Llei 25/2015, del 30 de juliol, del voluntariat i de foment de l’associacionisme, cal que tots els voluntaris i voluntàries que no sigueu socis i sòcies de l’entitat formalitzeu el compromís amb l’entitat per mitjà d’un full de compromís.

Un dels pilars de l’activitat de l’associació és la formació. I precisament per això, l’entitat fa tots els esforços possibles perquè les persones voluntàries puguin formar-se dins l’entitat i fora d’ella, amb l’objectiu d’ajudar les persones que participin a l’associació a desenvolupar les seves competències d’intervenció i recerca social. Actualment estem elaborant el pla per al curs 2017-2018. Podreu conèixer el pla de voluntariat de l’entitat clicant en aquest enllaç.

Col·labora

A més del voluntariat, podeu participar a l’Associació Dota com a persona o empresa col·laboradora. Les col·laboracions poden tenir un caire puntual o bé continuat, i poden constituir serveis, donacions dineràries o de material, ajuts pel finançament d’accions o bé col·laboracions per mitjà del vostre coneixement i expertesa en l’àmbit social. Tota col·laboració és benvinguda!

Per establir una col·laboració de qualsevol tipus amb l’entitat, podeu contactar-nos per telèfon o bé per mitjà del formulari de contacte, assenyalant la opció ‘Col·laboració’ dins la casella ‘Estic interessat/interessada en’. Trobeu el formulari més avall.

Formulari